Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Наші клієнти - це справжні професіонали. Ми цінуємо наше співробітництво і створюємо максимально комфортні для вас умови. Але якщо Ви залишилися незадоволені придбаної Вами продукцією, товар може бути повернений або обміняний. Ця процедура пройде без ускладнень, якщо дотримуватися ряду простих правил. Беруші обміну та поверненню не підлягають згідно з санітарно-гігієнічними вимогами, що визначається Законом України (Постанова КМУ №172 від 19 травня 1994р.) Гарантія якості і уважність до клієнтам - запорука нашого з Вами плідної співпраці. Умови повернення для товарів належної якості Покупець має право на повернення / обмін товару належної якості (крім товарів, які входять до переліку товарів, які не підлягають поверненню та обміну відповідно до Закону "Про захист прав споживачів", наприклад дитячі надувні товари) Такий обмін і повернення товару можливий протягом 14 днів, включаючи час на доставку товару в офіс інтернет-магазину. Поверненню та обміну підлягають товари в ідеальному стані, що не були у вжитку, за умови збереження упаковки й всіх наявних додатків (ярлики, етикетки й т.д.). Покупець може обміняти товар належної якості на аналогічний товар якщо придбаний товар не підійшов покупцеві за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектацією. У таких випадках, покупець самостійно оплачує доставку товару, що повертається. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначеним в чинному переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.